נעים להכיר: הכרויות ברשת

נעים להכיר: הכרויות ברשת

כיום רבים מקהילת פנויים פנויות פונה לאתרי אינטרנט על מנת להכיר את האחד או האחת בחייהם. אתר אינטרנט בחינם או בתשלום סמלי מהווה דרך קלה ויעילה למציאת בן זוג בעידן הרשת של ימינו.

אתרי ההכרויות הראשונים צצו במרחב האינטרנטי שנים ספורות אחרי שהרשת נכנסה לחיינו. האפשרות להגיע בלחיצת כפתור למאגר גדול של פנויים פנויות, בעיקר דרך אתר הכרויות חינם, היה מפתה כבר אז, אך היה מלווה בספקות ולבטים אצל רבים ואנשים לא ששו לפרסם את פרטיהם האישיים לעיני כל. היום, זירת ההכרויות באינטרנט מרכזת חלק גדול ממאמצי חיפוש האהבה והזוגיות של פנויים פנויות, בשורה ארוכה של אתרי הכרויות וברשתות החברתיות.

אתר הכרויות חינם

רוב האתרים הם אתר הכרויות חינם או בדמי מנוי סמליים הנגבים לרוב על בסיס חודשי כך שניתן להפסיקם כל עת. כדי להצטרף למאגר פנויים פנויות של אתר הכרויות תצטרכו לבצע הרשמה ולהשאיר בין היתר את פרטי המייל שלכם, שדרכו תקבלו לפעמים פרסומים של האתר. אתרי הכרויות גדולים בארץ מרכזים עשרות אלפי פנויים ופנויות מכל המגזרים, הגילאים ומשלל חתכים נוספים. ברובם תוכלו להגדיר את סוג הקשר שאתם מבקשים : חתונה, זוגיות, קשר לא מחייב וכדומה וגם לחפש בני או בנות זוג על פי המאפיינים שחשובים לכם.

אתר הכרויות חינם מתבסס על חשיפה רחבה ועל מודל עסקי שרווחיו מפרסומות. כאמור, לצד אתר הכרויות חינם יש מספר אתרים בתשלום בארץ, שמיועדים לקהילות אקסקלוסיביות יותר ולאנשים שמעוניינים לחפש בני זוג מתוך קבוצה קטנה יותר של אנשים, בעלת מאפיינים דומים. הצורך לשלם כדי להשתמש באתר, בניגוד למקרה של אתר הכרויות חינם מבטיח שמי שנמצא בו אכן מעוניין באותם דברים או משתייך לאותה קבוצה.

מפגשי פנויים פנויות ברשת

אתר הכרויות חינם הוא לא הדרך היחידה להכיר פנויות פנויות ברשת. בכל הרשתות החברתיות יש אפליקציות או אפשרויות מובנות להיכנס לפרופילים של אחרים ולשלוח להם הודעת הכרות. גם קבוצות הפנויים פנויות של פעם לא נעלמו בעידן האינטרנטי – להפך. הרבה קבוצות פייסבוק למשל, מרכזות הרבה פנויות ופנויות סביב עניין מסויים : טיולים, ריקודים סלוניים וכדומה. עם זאת  קבוצות אלה עדיין לא מורידות את הפופלריות של אתרי הכרויות ברשת, במיוחד כאלה שהפכו למותג בפני עצמו.

אתרי נישה של פנויות פנויות

לצד האתרים הגדולים, ישנם לא מעט אתרים שמיועדים עבור פנויות פנויות במגזרים מסויימים : אתרי הכרויות לקהילה הגאה, למגזר הדתי, לאוכלוסייה הערבית, לעולים ממדינות חבר העמים לשעבר וכדומה. האתרים הללו מאפשרים חיפוש של החצי השני שלכם, בקרב מאגר קטן יותר של אנשים בעלי אותו רקע, אמונה או תרבות.

אחת התופעות המרתקות של השנים האחרונות הם אתרים הכרויות שתכליתם מציאת בן או בת זוג למטרת הבאת ילד לעולם, ללא קשר רומנטי בהכרח. לא מעט אנשים כבר הגשימו את החלום להיות הורים באמצעות החיבור שנוצר באתרים הללו.

בעולם של הכרויות במרחב האינטרנטי, אם כן, יש מקום לכל אחד ואחת – כחלק מהאוכלוסייה הכללית, על פי מגזרים, קבוצות, תחומי עניין ונטיות שונות. הטכנולוגיה הפכה את תהליך ההיכרות ליעיל יותר גם אם האהבה עצמה נותרה ללא שינוי

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

Bookmark and Share