צימרים יוקרתיים בישראל

צימרים יוקרתיים בישראל

תעשיית הצימרים בישראל פורחת כבר שנים רבות, מהצפון הרחוק, דרך אזורים שבעבר היו פחות מתויירים ועד הנגב המבודד ישנם צימרים מומלצים רבים ומשובחים. יש צימרים למשפחות וצימרים המתאימים יותר לנופש רומנטי, אך בכל מקרה מדובר על חוויית חופשה מיוחדת במינה ואפשר להבין את המשיכה של הישראלים לסגנון זה. תחום שהולך וצובר תאוצה ופופולאריות בשנים האחרונות הוא צימרים יוקרתיים ומפנקים במיוחד, אלו אתרי נופש מושקעים בסטנדרטים הגבוהים ביותר המשלבים בין הקסם של צימר משובח לבין היוקרה והפינוק של מלון בוטיק ייחודי.

המחיר

לגבי צימרים יוקרתיים מן הסתם נושא המחיר הוא עניין מרכזי. מחירי הלינה בצימרים משובחים ויוקרתיים אלו הם גבוהים לעומת צימרים רגילים ובאופן כללי עוברים את רף ה-1,000 ש"ח ללילה, כאשר לעיתים ישנה מגבלה של הזמנת מינימום 2 לילות ולעיתים ניתן להזמין גם רק לילה אחד. כך שמבחינה זו, צימרים יוקרתיים הם עניין יקר יחסית, אך התמורה בהתאם – פינוקים מכף רגל ועד ראש, אוכל משובח, הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר בחדרים, בריכות פרטיות לחדרים, ספא וכן הלאה.

כמו כן, צימרים מומלצים מהקטגוריה היוקרתית וכאלו אשר כבר יצרו לעצמם מוניטין מכובד במיוחד, יכולים לגבות סכומים גבוהים יותר לעומת צימרים חדשים יותר המנסים להיכנס לתחום הפרימיום.

משפחות או זוגות – גם וגם

פעמים רבות נשאלת השאלה האם צימרים יוקרתיים יכולים להיות גם צימרים למשפחות עם ילדים? נכון שנהוג לשייך צימרים מומלצים ויוקרתיים שכאלו עם חופשה רומנטית מקסימה או נופש משותף של כמה זוגות ללא ילדים, אך בפועל בהחלט ישנם מפעילי צימרים מקטגוריית הפרימיום אשר מקבלים בברכה ילדים וגם מאפשרים תנאי נופש מעולים למשפחות. צימרים למשפחות בקטגוריית היוקרה כוללים חדרים גדולים יותר או אפשרות לחדר ילדים נפרד במידה מסוימת מחדר ההורים, בריכת שחייה כיפית, מתקנים לילדים, הפעלות לילדים כגון קונסולות משחקי טלוויזיה וכן הלאה.

לחלופין, יש צימרים למשפחות שדווקא מציעות חוויה משפחתית של ביחד, עם פחות אטרקציות והפעלות במקום עצמו ויותר דגש על החוויה עצמה ועל היוקרה והפינוק שבמקום. בכל מקרה, כאשר אתם שוקלים לצאת לחופשה בצימרים יוקרתיים ומשובחים במיוחד כדאי לבחון מראש האם הם מתאימים לילדים והאם מקבלים משפחות במקום.

המהות של צימרים יוקרתיים מומלצים

במאמר זה לא ניכנס למקומות ספציפיים מבחינת צימרים מומלצים בקטגוריה היוקרתית, אך אנו בהחלט יכולים לתת מאפיינים כלליים ואת המהות של צימרים יוקרתיים – גם צימרים למשפחות וגם צימרים המתאימים יותר לזוגות. צימר יוקרתי חייב לספק משהו מיוחד ושונה מכל צימר אחר, מיקום מקסים המאפשר אינטימיות ושקט אמיתי הוא הכרח. איכות הבנייה של צימרים מומלצים כאלו היא ללא פשרות ומרשימה ביותר- כאשר כיום צימרים כאלו יהיו יותר דומים למלון בוטיק מאשר לצימר הקלאסי, למרות שבקתות עץ נעימות הן עדיין אפשרות זמינה כמובן.

צימרים יוקרתיים כמו גן צימרים למשפחות יכללו לרוב בריכה מעוצבת, אפשרות לארוחות גורמה במקום, טיפולי פינוק וספא, נופים מרהיבים וכמובן תנאי אירוח מרהיבים ומפנקים בתוך החדרים עצמם. באופן כללי, הקטגוריה היוקרתית תמיד כוללת צימרים מומלצים – כאשר תוכלו למצוא אותם בכל אזורי ישראל מהצפון ועד הדרום.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

Bookmark and Share