לימוד אמנות שימושית ואסתטית במכללה שפותחת אופק תעסוקתי

לימוד אמנות שימושית ואסתטית במכללה שפותחת אופק תעסוקתי

קורס תפירה, עיצוב פנים והום סטיילינג, שלושה סוגים של אמנות שימושית שניתן ללומדם במכללה לאמנות שימושית בגבעתיים. מכללה לאמנות שימושית מהווה פתרון מצוין עבור מי שרוצים לרכוש מקצוע חיוני או תחביב מהנה ואף מועיל בזמן קצר.

מה משותף ל- קורס תפירה, עיצוב פנים, הום סטיילינג? שלושה סוגים של אמנות שימושית שניתן ללומדם במכללה לאמנות שימושית בגבעתיים. מכללה לאמנות שימושית מהווה פתרון מצוין עבור מי שרוצים לרכוש מקצוע חיוני או תחביב מהנה ואף מועיל בזמן קצר.

אחד הקורסים המבוקשים במכללה הינו קורס תפירה. המכללה מאפשרת להתוודע אל מבחר עשיר של תחומי יצירה ועיצוב בתחום האמנות השימושית. קורס תפירה, לדוגמה, מאפשר לקבל לא רק תשתית ידע רחבה אלא גם כלים והתנסות כיזמים עסקיים בתחום הנלמד. הלימודים העיוניים והמעשיים משולבים בסיורים בחנויות למוצרי תפירה, שבהן נחשפים התלמידים לסוגי בדים, אביזרי תפירה ולטכניקות ייצור מגוונות.

בסיום קורס תפירה, מסיימות בוגרות הקורס, עם תיק עבודות שהוא, למעשה, מלתחת בגדים שעיצבה כל אחת מהמשתתפות בקורס. חשוב לציין, כי הקורס הינו קבוצתי אבל קצב ההתקדמות בו הוא אישי. המכללה מעמידה לרשות התלמידים אפשרות להשתמש במכונות התפירה הנמצאות בה גם מחוץ לשעות השיעורים (12 מפגשים שבועיים בני ארבע שעות אקדמיות).

לימודי עיצוב פנים – על טעם ויופי

רבים בכלל ורבות בפרט מתעניינים בתחום לימודי עיצוב פנים; הן על מנת למלא תפקיד פעיל בעיצוב ביתם על פי טעם משולב בידע, והן על מנת לרכוש מקצוע מבוקש ואטרקטיבי. לימודי עיצוב פנים פותחים בפני התלמידים עולם מרתק וצבעוני, עשיר וססגוני בחומרים, בתהליכים, בעיצוב חלל הבית, בבחירת פריטים. הם מאפשרים לבוגרים מעורבות מעשית בשיפוץ ובעיצוב ביתם וכמובן גם ביתם של אחרים.

לימודי עיצוב פנים רחבים יתר מאשר לימודי קורס תפירה. התכנית כוללת היכרות עם תפקיד מעצבב הפנים ומעורבותו בתהליכי העיצוב, יכולת לקרוא שרטוטים, היכרות עם חומרי ציפוי וחיפוי, תכניות תלת ממדיות במחשב, מגמות ואופנות בתחום העיצוב ועוד. לימודי עיצוב פנים פותחים אפוא שער לעולם של יופי ואסתטיקה. הלימודים מאפשרים ללמוד את הפרקטיקה של העיצוב תוך כדי הרחב והעשרה של הידע והיכרות עם הטרנדים העדכניים בתחום העיצוב. לימודי עיצוב פנים אף הם מורכבים מ-12 מפגשים של ארבע שעות אקדמיות. תנאי הסף היחיד הוא רצון ללמוד ונכונות להשקיע בלימודים.

הום סטיילינג – בעברית זה נשמע פחות טוב…

קורס תפירה יכול להיות קצה החוט לרקימת קשר ממושך עם מכללה לאמנות שימושית המציעה לכם היצע עשיר של מגמות לימוד. אחת המבוקשות שבהן היא הום סטיילינג. בתרגום לעברית בכלל ולשפת המעשה בפרט ניתן להגדירו כהלבשת הבית.

קורס הום סטיילינג כולל היכרות עם פריטי אופנה וטקסטיל ושימוש אסתטי בהם ליצירת חזות ואווירה מבוקשות בבית. מאחר שאנחנו שוהים בביתנו שעות רבות, בעיקר בסופי שבוע, בשבתות ובחגים, טבעי שנרצה לייפות ולהדר, לעצב ולקשט את ביתנו לפי טעמנו.

בלימודי הום סטיילינג רוכשים מושגים יסודיים, כלי עבודה בסיסיים, מתוודעים אל סגנונות, גישות, תפיסות ומגמות בתחום עיצוב הבית, תורת הצבע והשימושים המגוונים בו, טכניקות צביעה ליצירת מתחמים שונים בתוך הבית, אשר לכל אחד מהם מאפיינים ויזואליים שונים ומיוחדים ועוד. לימודי הום סטיילינג מתקיימים בקבוצות קטנות בכיתות לימוד המצוידות בציוד ובאביזרים חדישים ומשוכללים.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

Bookmark and Share