עו"ד למסמך צוואה או מזונות אישה

זוגות רבים מתחתנים תוך אמונה שלמה כי יסיימו את חייהם עם אותו הבן זוג, אך המציאות והשגרה לעיתים מפתיעה גם את הזוגות המאוהבים, כאשר הם עומדים בפני משבר ואת מילות האהבה מחליפה שיחה על גירושין. לא פעם הליך הגירושין מסתיים במלחמת עולמות ועל כל אחד מהצדדים לשכור את שרותיו של עורך דין גירושין, שיגשר או ילחם על זכויותיהם של מיוצגיו.
זוגות המשמשים הורים לילדים תחת גיל 18, מנהלים דיונים רבים אחר משמורת על הילדים, מזונות האישה וחלוקת רכוש. אם לא נחתם בטרם עת הסכם ממון, הרי שההסכמות עתידות להיחתם בפשרות אותן נוטלים שני הצדדים.
גם כאשר הזוגות מצויים בקן אוהבים, עליהם לפנות אל עו"ד, על מנת לחתום על צוואה. צוואה זו תשרת אותם ברבות הימים ותחסוך סכומי כסף רבים ומלחמות מיותרות על ממון.
עורך דין גירושין
בבואכם להתחיל את הליך הגירושין, בין אם הוא מסתיים בידידותיות ובין אם הוא הולך לכיוון מלחמתי, עליכם לשכור את שרותיו של עורך דין גירושין, שינסח חוזה משפטי להסכם. כל עוד אתם מגיעים להליך בשלים וללא כעסים מיותרים, הרי שאתם יכולים לשכור עורך דין אחד עבור תהליך הגירושין, אשר ייצג את שניכם באותה הנשימה וינסח הסכם הכולל את חלוקת הרכוש, מזונות אישה, משמורות ילדים ועוד, בהתאם להחלטתכם. מאידך אם ההליך מסתיים שלא בהסכמה וחילוקי דעות רבים אופפים אתכם, הרי שההוצאות יגדלו בהתאם ועל כל אחד מהצדדים לשכור את שרותיו של עורך דין גירושין נפרד.
עורך דין גירושין יכול להתמחות גם בענייני צוואה ועל כן הינכם יכולים לבחור בו לצרכיכם האישיים.
מזונות אישה
כל זוג אשר החליט לסיים את פרק הנישואין, מקבל על עצמו הסכמים כאלו ואחרים, הן באשר לרכוש, אל מזונות אישה ולמשמורות על הילדים ועוד. על פי רוב נשארים הילדים בחזקת האם ועל האב לשלם מזונות לאישה מדי חודש. גובה המזונות משתנה בהתאם לרמת החיים לה הורגלה המשפחה עוד לפני הגירושין ועל מנת להשאיר את הסכם המזונות בגובה הרצוי, יש לשכור את שרותיו של עורך דין גירושין ממולח, בעל ניסיון עשיר בהליכי גירושין. חשוב לזכור כי הסכם זה, הוא שיקבע את גובה המזונות עד אשר יגיעו הילדים לגיל 18.
הסכם צוואה
צוואה הוא מסמך אשר מהווה מסמך משפטי בבוא העת בו הולך אדם לעולמו. צוואה למעשה מכתיבה את דרישותיו לאחר מותו ובה יפורטו הנכסים וחלוקתם ליורשים על פי החלטתו האישית. צוואה חוסכת בטווח הקצר והארוך גם יחד חילוקי דעות וריבים בין בני משפחה על כסף ורכוש שהשאיר מאחור המנוח. על מנת לכתוב צוואה אותה יכבד בית המשפט, יש לגשת לעורך דין מקצועי שיחתום את חתימתו במסמך המקורי שתשתמשו בו בבוא העת.
Bookmark and Share