כיצד לשמור על משקל תקין לאורך שנים

רוצים לשמור על גוף חטוב, ובעיקר בריא, לאורך שנים? אם כן, כדי לשמור על משקל הגוף שלנו לאורך השנים, ובעיקר משקל גוף תקין, הנכון לגילנו, חשוב להקפיד על כמה כללים וליישם אותם כחלק מההתנהלות היום יומית שלנו. שילוב של תזונה נכונה, פעילות גופנית וגם חיים מאוזנים ושלווים יותר, יאפשרו לנו ליהנות מבריאות טובה יותר ו"על הדרך" גם לשמור על משקל תקין לאורך השנים.

3 ארוחות מאוזנות ומסודרות

אתם ודאי יודעים עד כמה לתזונה הנכונה ישנה השפעה ישירה על משקל גופנו, אולם במקביל חשוב לוודא שאוכלים באופן מסודר, ובעיקר מאוזן. מומלץ שלא לוותר על ארוחת הבוקר (הנחשבת, כפי שכולנו יודעים, לארוחה החשובה ביותר במהלך היום) ולהקפיד ככל האפשר על שתי ארוחות עיקריות נוספות במהלך היום. כדאי לשלב בארוחות רכיבים תזונתיים חשובים, כמו סיבים תזונתיים, וויטמינים ומינרלים. הסיבים התזונתיים, למשל, מציעים יתרונות בריאותיים חשובים וגם תורמים לתחושת השובע (כמו זו הנוצרת לאחר שתיית קפה באלאנס של עלית , המכיל סיבי עולש ותירס וגם חלבונים, מיד לאחר הארוחה). תחושת השובע יכולה למנוע מאתנו נשנושים מיותרים, שאינם טובים לנו ופחות מומלצים למי שרוצה לשמור על משקל תקין.

פעילות גופנית סדירה, אך לא מוגזמת

אתם לא מוכרחים להפוך לספורטאים מקצועיים. אם אתם רוצים לשמור על משקל גוף תקין ובעיקר לאורך זמן, חשוב שתשלבו במהלך היום שלכם שעה של פעילות גופנית, אולם אינכם מוכרחים לעשות זאת בכל יום. אפשר להירשם לחדר הכושר הקרוב או לצאת להליכות בשכונה או בפארק בשעות הערב. אפשר לרוץ על חוף הים שלוש פעמים בשבוע או לעסוק בכל פעילות ספורטיבית אהובה. תוכלו לסיים את האימון עם ארוחה טובה, כמו טונה, גבינה ופרוסת לחם, ולקנח בשתיית קפה באלאנס, התורם לתחושת השובע מאחר ומכיל סיבים תזונתיים וחלבונים הידועים כתורמים לתחושה של שובע. הקפדה על פעילות גופנית סדירה ולא מוגזמת מדי תעזור לכם לשמור על משקל גופכם. שילוב של תרגילים אירוביים ואנאירוביים יסייעו בכך לא מעט ומומלץ לשלב אותם גם כן.

Bookmark and Share