מחפשים מתנות מקוריות? הנה כמה רעיונות

אם אתם מחפשים מתנות מקוריות לכבוד גיוסו של האחיין שלכם או לכבוד חתונתם של החברים הכי טובים שלכם, תוכלו למצוא היום מגוון רחב של אפשרויות ורעיונות למתנה שאף אחד לא חשב עליה. הנה, לפניכם, כמה רעיונות כאלה שיוכלו לתת לכם את התשובה, וכמובן גם לשמח מאד את מי שמקבל אותן:

ארוחת ערב במסעדת שף

החברים הטובים שלכם מתחתנים ואתם מעוניינים להפתיע אותם במתנה מקורית? אם כן, תוכלו להזמין אותם לארוחת שף זוגית, הכוללת את כל המנות המשובחות שהם אוהבים. ואם אתם בשלנים בעצמכם, זה הזמן להראות להם את הכישורים הקולינריים שלכם ולהכין במיוחד עבורם ארוחת מלכים שלעולם לא ישכחו. חשוב לבחור גם את הלוקיישן המתאים לארוחה ולהשתדל שהוא יהיה לא פחות מיוחד מהארוחה והטעמים שבה.

חולצות מודפסות עם כיתובים מצחיקים

רעיון נוסף למתנה לכבוד החתונה של החברים שלכם, הן חולצות לחתונה עם הדפסה מקורית. חולצות לחתונה יכולות להיות עבור המוזמנים או רק עבור החתן והכלה. על החולצה ניתן להדפיס כיתובים משעשעים הקשורים אל הזוג וכל הדפסה אחרת שהיא. את החולצות אפשר לתת לאורחים המגיעים אל החתונה או לחתן בלבד, כדי שילבש את החולצה לאחר החופה. חולצות לחתונה עם הדפסה מיוחדת יכולות גם להיות עבור השושבינים או השושבניות של הכלה.

טיפול ספא מפנק

מי שרוצה להפתיע במתנה מקורית ומיוחדת מאד, טיפול ספא מפנק יכול להיות רעיון נהדר שיכול להתאים לכל אחד. זה יכול להיות טיפול של שעה או פחות, טיפול זוגי או אולי טיפול אישי. אפשר למצוא לא מעט מתחמי ספא בארץ המציעים, לצד הטיפולים השונים, גם יום כייף, הכולל ארוחת בוקר ושימוש במתקני הספא השונים, כמו בריכת שחיה, ג'קוזי ועוד.

כרטיס כניסה להופעת של זמר או זמרת אהובים

אם אתם מחפשים מתנות לגיוס של האחיין שלכם, מה דעתכם על כרטיס כניסה להופעה של זמר שהוא אוהב? אם אתם יודעים שהוא אוהב זמר או להקה ישראלים שנמצאים כרגע בסיבוב הופעות, הפתיעו אותו עם כרטיס לאחת ההופעות שלהם. זו יכולה להיות מתנת גיוס מיוחדת במינה, ובעיקר כזו שהוא לעולם לא ישכח.

ברכה אישית

לא משנה איזו מתנה מקורית אתם בוחרים. בין אם אלו חולצות לחתונה עם הדפסה מיוחדת או מתנות לגיוס שונות ובעיקר מקוריות, אל תשכחו לצרף גם ברכה אישית למתנה שלכם. אם אתם רוצים להמשיך את המקוריות, תוכלו לבחור ברכה ענקית ולכתוב עליה את כל מה שאתם מאחלים למקבל המתנה. את הברכה הכניסו למעטפה בגודל המתאים וצרפו אותו למתנה. זו יכולה להיות הפתעה נפלאה וזיכרון נהדר לשנים רבות.

Bookmark and Share