עורכי דין כל סוגי ההתמחויות

ענף עריכת הדין טומן בחובו מגוון נרחב של סוגי התמחות אותם נדרש עורך הדין ללמוד במסגרת שנות לימודי המשפטים ובמהלך עבודות הסטאז' אותן הוא מבצע עד לקבלת הדיפלומה. בין סוגי ההתמחות השונים בתחום עריכת הדין תמצאו: עורכי דין המתמחים בתחום הפלילי, עו"ד גירושין, עורכי דין בתחום המסחר, עורך דיןתעבורה ועוד. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימה של סוגי התמחות שונים ותחומי הטיפול הספציפיים המאפיינים כל תחום התמחות.

עורך דין בתחום התעבורה

עורך דין תעבורה הינו עורך דין העוסק בכל התחומים הקשורים לחוקי התנועה. בין יתר תחומי ההתמחות תמצאו: טיפול משפטי בנהגים המואשמים בנהיגה בשכרות, טיפול משפטי בנהגים המואשמים בגרימת מוות ברשלנות, טיפול משפטי בנהגים אשר רישיונם נפסל או נשלל מסיבה כזו או אחרת ועוד.

עורך דין פלילי

עורכי דין בתחום הפלילי עוסקים בייצוג נאשמים שנגדם הוגש כתב תביעה מטעם פרקליטות המדינה באחד מתחומי הפלילים השונים. ברוב המקרים עורך דין פלילי מייצג עוברי חוק או כאלו החשודים בעבירה פלילית על החוק. בין יתר תחומי העבירות המטופלים על ידי עורך דין פלילי תמצאו: עבירות נשק, עבירות רכוש, עבירות מין, עבירות רצח או הריגה ועוד.

עורך דין לענייני משפחה

עורך דין לענייני משפחה הוא ברוב המקרים עו"ד גירושין המתמחה בליווי וניהול הליכי גירושין. במקביל, עורך דין המתמחה בדיני משפחה עוסק גם בנושאים כגון: דיני ירושה, הסכמי ממון, הסכמי שלום בית ועוד.

עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין הינו עורך דין העוסק בכל הנושאים המשפטיים הקשורים לתחום המקרקעין והנדל"ן. בין יתר הנושאים המטופלים על ידי עורך דין זה תמצאו: העמדת חוזה שכירות, ניסוח חוזה רכישה או מכירה של נכסים, טיפול בתביעות בגין ליקוי בנייה, ליווי משפטי לאנשים הנוטלים חלק בתכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה (תמ"א 38), ניהול עסקאות קומבינציה, ניהול עסקאות פינוי ובינוי ועוד.

עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין זה עוסק בכל התחומים הקשורים להוצאה לפועל ופשיטת רגל. ברוב המקרים, עורך דין המתמחה בתחום זה מייצג אנשים אשר נגדם מופעלים צווי הבאה למאסר או צווי הוצאה לפועל בגין חוב כספי.

לסיכום, כיום תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של עורכי דין מקצועיים, איכותיים, מנוסים ומוכשרים בכל תחומי המשפט והסדר במדינת ישראל, החל מעורכי דין המתמחים בניהול תביעות קטנות, דרך עו"ד גירושין ועד לשירותיו של עורך דין תעבורה. היצע עורכי הדין אומנם איננו אמור להגדיל את הביקושים, אך הוא בהחלט מעמיד לרשותכם מענה מקצועי בעת הצורך, ולכל צורך!

למידע נוסף: תאונות דרכים

Bookmark and Share