חתונה על הים ועוד לוקיישנים מפתיעים

בענף הנדל"ן ישנם שלושה מרכיבים ההופכים פרויקט מגורים מסוים לפרויקט מגורים מוצלח. שלושת המרכיבים הם: לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן! בשנים האחרונות, גם בתחום הפקת האירועים שלושת מרכיבים אלו הם הגורמים ההופכים אירוע סטנדרטי לאירוע בלתי נשכח. חתונה על הים, או לחילופין, חתונה בחיק הטבע או אפילו חתונה במדבר, הם רק חלק מהלוקיישנים הפופולאריים והאהובים ביותר בענף האירועים הפרטיים.

חופה מתחת לכיפת השמיים ומול כחול של ים

קיום אירועי חתונה בחיק הטבע הפכו בשנים האחרונות לאחד הטנדרים הבולטים והמבוקשים ביותר בענף האירועים הפרטיים. כיום, תוכלו למצוא יותר ויותר מקומות פסטורליים וטבעיים אשר הוסבו לגני אירועים של ממש ברחבי ארצנו, וזאת בנוסף לרשימת גני האירועים ואולמות האירועים הנמצאים בסמוך לחופי הים ולאתרי טבע ותיירות.

חתונה על הים מתאפשרת כיום גם באמצעות קיום חתונה על גבי יאכטות מפוארות, דבר המאפשר לכם ליהנות מחתונה על הים- תרתי משמע. היצע המקומות בהם תוכלו לערוך ולקיים כיום אירועי חתונה מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם, בני הזוג הצעיר, מגוון נרחב של חלופות אותן תוכלו לבחור בהתאם לאופי האירוע או מסיבת החתונה המועדפת עליכם.

חתונה במדבר לצורך העניין ניתן לקיים באמצעות הסבת אזורים מדבריים ומבודדים לגן אירועים אקסקלוסיבי לכל דבר ועניין, וכל זאת בעזרתן של חברות הפקה המתמחות בארגון ותכנון מסיבות חתונה בחיק הטבע. כמו כן, תוכלו למצוא מספר לא מבוטל של גני אירועים הממוקמים באזור הדרום והנגב, דבר המאפשר לכם לערוך טקסי חופה אל מתחת שמיים זרועי כוכבים וירח מאיר.

לוקיישן מפתיע הוא לוקיישן הרבה יותר מרגש…

כל אחד ואחת מאיתנו מבקר במספר אירועים פרטיים לאורך ימות השנה, וככל שאנו מבקרים (כאורחים) ביותר אירועים כך קשה יותר להפתיע ולרגש אותנו. קיום אירועי חתונה בלוקיישנים מפתיעים כגון: חתונה בלב מדבר או חתונה על גבי יאכטה בלב ים, מבטיחים לנו אירוע חתונה מפתיע יותר ומרגש הרבה יותר!

על מנת לבחור בלוקיישן קסום ומטריף, מומלץ לבחון את היצע החלופות העומדות לרשותכם, וכמו כן, מומלץ לבחון מהיכן מגיעים מרבית האורחים שלכם. במקביל לבחירת הלוקיישן המיוחד, המפתיע והמרגש, הקפידו לבחון את דרכי הגישה ומסלולי הנסיעה מנקודות שונות ברחבי הארץ.

לסיכום, חתונה על הים, או לחילופין, קיום חתונה במדבר הם רק חלק מהמקומות המפתיעים והמרגשים העומדים לרשותכם כיום בתחום קיום אירועי חתונה תחת כיפת השמיים. הקפידו לבחור את המקום המפתיע והמרגש בו תערכו את טקס החופה ומסיבת החתונה, וגם אתם תוכלו ליהנות מאירוע גדול מהחיים ובלתי נשכח!

למידע נוסף: אירוע של פעם בחיים

Bookmark and Share