קפה באלאנס עם סיבים תזונתיים – שבעים לאורך זמן!

מסיבות שונות ומגוונות, החל בהרגלי תזונה ועד לרמות הסטרס בחיים, אנשים רבים עוברים תקופות, קצרות או ארוכות, של רעב בלתי נשלט ובלתי נגמר או רצון לנשנש לאורך כל היום. עובדה זו מביאה אנשים רבים לרגשות אשם לגבי הרגלי אכילה, לתופעות בריאותיות שליליות שונות ולשאר היבטים המתקשרים לאותה תחושת רעב. לכן כאשר נכנס לשוק המזון מוצר חדשני וייעודי כמו קפה באלאנס בהחלט מדובר על בשורה. מדובר על משקה קפה להכנה עצמית, המגיע בשקיות אישיות וכולל מלבד קפה נמס איכותי המגודל בברזיל גם תוספת של סיבים תזונתיים וחלבונים, במסגרת ייעודית ומוכחת כמגבירת תחושת שובע.

קפה BALANCE חוזר ב-2013 למדפים עם נוסחא משופרת ולאחר שיפור משמעותי במוצר שהושק בשנת 2011, מגביר את תחושת השובע ללא תופעות לוואי שליליות במערכת העיכול, ללא כאבי בטן ועם תוצאות מוכחות בשטח.

סיבים תזונתיים בקפה – איך לא חשבו על זה קודם…?

הקפה ידוע כמדכא רעב יעיל ובעיקר בשל היותו משקה טעים, רב גוני ופופולארי במיוחד. בנוסף הסיבים התזונתיים נחשבים למזון בריאות ולרכיב תזונתי חשוב – למרות שאינם תורמים למעשה ערך קלורי ואינם מתעכלים במערכת העיכול. לכן ניתן לשאול איך לא חשבו על השילוב הזה עוד קודם. הסיבות לכך רבות ומתחילות החל מהיעדר טכנולוגיה מתאימה ומגיעות עד לכך שעד היום לא והה הצורך הזה של הצרכנים למוצר שכזה ולערך מוסף שניתן לקבל באמצעות משקה פופולארי כמו הקפה.

הסיבים התזונתיים הקיימים בקפה BALANCE מקורם מצמחי התירס והעולש (אינולין) ומדובר על סיבים תזונתיים נפוצים מאוד בתעשיית המזון, הם נמצאים במזונות נפוצים רבים והינם טבעיים לחלוטין. אלו סיבים תזונתיים מסיסים, סופחים מים במערכת העיכול ובכך מגבירים את תחושת השובע, כאשר בנוסף לאינולין יכולות מוכחות וידועות הקשורות במנגנון השובע ההורמונאלי. בכל מנת קפה באלאנס 4.8 גרם סיבים תזונתיים (13%-23% מהקצובה היומית המומלצת).

מה עוד המשקה עושה?

בנוסף לסיבים התזונתיים הייעודיים, קפה BALANCE כולל גם תוספת של חלבוני חלב ייעודיים, גם אלו חלבונים אשר משמשים רבות במוצרי מזון פופולאריים כגון יוגורטים או חטיפי בריאות. החלבונים תורמים אף הם לתחושת השובע ואף מאפשרים לשפר את הפרופיל התזונתי של שתיית הקפה.

שתיית קפה באלאנס מפחיתה את תחושת הרעב, המשקה שומר אתכם שבעים לאורך זמן, מצמצם מאוד את הנשנושים לאורך היום ולכן יכול לסייע בשמירה על המשקל ואף בירידה במשקל, בשמירה על תזונה מאוזנת ובריאה וצמצום הסיכונים למחלות אחרות. ולא פחות חשוב, הטעם של קפה BALANCE מצוין ועשיר, ממש כעמו קפה נמס איכותי אחר וניתן לשתות אותו במגוון צורות הכנה פופולאריות.

Bookmark and Share