בית מלון בצפון – מלונות מיוחדים ואיכותיים בגליל המערבי

לצד ההתפתחות התיירותית המשמעותית שעובר אזור הגליל המערבי בשנים האחרונות, הוקמו בו גם כמה וכמה בתי מלון ואפשרויות לינה החורגות מהצימר הקלאסי. כיום, כאשר אתם מחפשים בית מלון בצפון לטובת החופשה הבאה שלכם, אזור הגליל המערבי מושך מתמיד ומציע כיום מגוון אפשרויות של בתי מלון ותיקים לצד כאלו חדשים יותר, כולם מציעים חווית אירוח גלילית אמיתית ואיכותית.

כאשר אתם מחפשים בי מלון בצפון תוכלו למצוא אפשרויות לינה איכותיות ומזמינות, כמעט לכל רמת תקציב ובכל רמת אירוח, החל מפשוט חדר, מיטה לשים עליה את הראש וארוחת בוקר ועד לאפשרויות מפנקות ויוקרתיות במלונות בוטיק ואחוזות אירוח מיוחדות במינן.

נהריה ועכו

בשתי הערים המרכזית לאורך קו החוף של הגליל המערבי ישנן אפשרויות מגוונות של בית מלון בצפון – חלקם מלונות ותיקים וחלקם יוזמות תיירותיות חדשות. בשתי ערים אלו ניתן למצוא מלונות קלאסיים וגם מלונות בוטיק מיוחדים במינם, בניגוד למרבית האפשרויות האחרות של בתי מלון בצפון ובגליל המערבי אשר יותר נכללים בקטגוריית מלון הבוטיק או כפרי נופש במודלים שונים. כך תוכלו לנפוש וללון בנהריה במלון קרלטון, במלון שטרקמן ארנה החדש,  מלון מדיסון, מלון פרנק, בבית קיי ושאר מלונות קטנים יותר בנהריה.

בעכו, גולת הכותרת היא ללא ספק מלון האפנדי החדש שהקים בעמל ומשאבים רבים אורי ירמיאס – הלא הוא אורי בורי ממסעדת הדגים הותיקה. זהו מלון בוטיק מיוחד במינו בישראל, במבנה עותומני עתיק ועם עיצוב מרהיב – חובה לחובבי הז'אנר של  מלונות בוטיק וכל מי שרוצה לראות מה הפוטנציאל האמיתי של עכו.

מלונות מטיילים

בכל אזור הגליל המערבי אפשרויות טובות, איכותיות וזמינות של מלונות מטיילים ומלונות במודל פשוט יותר, אך עם זאת נעים מאוד של בית הארחה. אפשרויות אלו כוללות למשל את המלון בנס עמים, המלון בגשר הזיו בית ההארחה בשלומי, בית וקיט בלוחמי הגטאות, דולפין וילג' בשבי ציון כפר הנופש בשמרת, המלון באיילון, אכסניות הנוער בפקיעין, אבירים או עכו או מלון טבע ביחיעם. גם אחוזת אסיינדה במעלות היא אחד המוסדות הותיקים והמוצלחים באזור.

מלונות בוטיק

אם יש משהו שיש בשפע איכותי ומגוון מאוד מבחינת בי מלון  בצפון ובגליל המערבי בפרט, זהו מלונות בוטיק. אלו מלונות קטנים יותר, בעלי עיצוב מוקפד ורמת אירוח גבוהה במיוחד, עםפ כל הפינוקים והתוספות. מלונות בסויק אלו כוללים את מתחם הרוח הגלילית בגורן, פנחס וגסטון בלימן ובשבי ציון, "המקום", אחוזת משכית בלימן, הבית באבירים ועוד.

 

Bookmark and Share