כיצד בוחרים צמיגים לרכב?

הצמיגים הם אחד החלקים החשובים ביותר בכל רכב. ישנן לא מעט מסגרות, המציעות צמיגים לרכב, ומסוגים שונים. בחירתו של צמיג מצריכה התייחסות לכמה פרמטרים חשובים, ובעיקר כדי להבטיח רמת בטיחות גבוהה והתאמה מושלמת אל הרכב עצמו. מתכננים לרכוש צמיגים חדשים לרכב שלכם? אם כן, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

מה כדאי לבדוק רגע לפני רכישתו של צמיג חדש

  • מידת הצמיג – רכישת צמיגים לרכב איננה תהליך פשוט, שכן מצריכה מאיתנו התייחסות אל כמה פרמטרים חשובים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירתו של צמיג לרכב היא מידתו של הצמיג. מכיוון שישנן מידות שונות של צמיגים חשוב לוודא שהצמיג שבוחרים ובעיקר מידתו תואמים את מידתו של הגלגל ברכב. כדי לדעת מהי מידתו של הצמיג שיש לרכוש, יש להסתכל ברישיון הרכב עצמו, שם מצוינת המידה. חיפוש צמיגים לרכב תוך התייחסות לפרמטר זה תבטיח התאמה נכונה, הן לקוטר הגלגל והן לדופן שלו.
  • באיזה דגם מדובר – פרמטר נוסף וחשוב לא פחות במסגרת בחירת צמיגים לרכב הוא דגם הצמיג. ניתן למצוא כיום דגמים שונים של צמיגים, כשלכל אחד מהם מחיר אחר. מי שמחפש צמיג חדש לרכב שלו, כדאי לו לבחון את הדגמים השונים שגם יכולים להעיד על טיב הצמיג עצמו. ישנם לא מעט יצרני צמיגים לרכב בעולם, חלקם נחשבים למותגים מוכרים מאד ואחרים למותגים שאינם מוכרים. במסגרת בחירתם של צמיגים לרכב מומלץ לבחור במותג מוכר, בצמיג המיוצר על ידי חברה ידועה המתמחה בתחום, תוך התייחסות כמובן גם אל מחירו של הצמיג עצמו.
  • תאריך ייצור – זהו פרמטר חשוב לא פחות מהאחרים בעת בחירתו של צמיג חדש לרכב. תאריך הייצור של כל צמיג וצמיג מופיע על דופנו של הצמיג והוא כולל 4 ספרות, כשהשתיים האחרונות מתייחסות אל השנה. חשוב לבדוק את תאריך הייצור וכדאי לבחור צמיגים לרכב שיוצרו לכל הפחות שנתיים לפני הרכישה. צמיגים ישנים יותר פחות מתאימים ופחות מומלצים.

בחירתם של צמיגים לרכב והתייחסות לכל הפרמטרים המצוינים מעלה תבטיח בחירה נכונה ומתאימה וגם נסיעה בטוחה יותר. מי שמעוניין לרכוש צמיג חדש לרכב חשוב גם שייפנה אל מקום מתאים, המציע למכירה צמיגים שונים וייעזר באנשי המקצועי העובדים במקום כדי לבחון את האפשרויות השונות המוצעות בו. בחירה נכונה תאפשר נסיעה נוחה יותר, יציבות על הכביש וגם חיסכון בכסף. השקיעו בחיפוש אחר הצמיג המתאים זמן כדי שתוכלו ליהנות מיתרונותיו.

Bookmark and Share