קול חתן וקול כלה

אני מהאנשים שבוכים בחתונות. הטכס, ההתרגשות, הרב והמזמורים, הברק בעיניים, הכוס שנשברת – עושים לי את זה. חוויתי הרבה אירועי חתונה ובכל חתונה יש יחוד משלה. כמובן, שהחתונות המשפחתיות הן המרגשות ביותר.

בחתונה שלי לא היה מפיק חתונות. אני חושבת שבשנות השבעים אפילו לא שמעו על המושג הזה. לא המציאו אותו!  אולי בעל האולם היה המפיק? יתכן! – הוא אמר שהכל עליו ואנחנו סמכנו. העוף והבורקס היו בסדר והפרחים היו לבנים וכסא הכלה, בו הושבתי כאסירה, היה מקושט יפה. היתה תזמורת ורקדנו עד חצות. וזהו.

בעצם יותר מזהו! – אנחנו כבר נשואים יותר מ-40 שנים!

בחתונה של ילדינו כבר היה מפיק חתונות. בעצם מפיקת חתונות. בחורה אנרגטית, שלדבריה: "אני 'מתקתקת' חתונות כבר שנתיים והכל 'מתוקתק' נהדר". באמת היה נהדר. כל-כך התרגשנו שאפילו אם לא הכל היה 'מתוקתק' – לא הרגשנו. היה שמח וטעים והאורחים, שהיו רק משפחה וחברים קרובים והכירו את הכלה-חתן, באו לשמוח ולהתרגש. וכמוני, גם חברותי הזילו דמעות התרגשות.

הייתי בחתונות קטנות והייתי בחתונות ענק. הייתי בחתונות באמצע המדבר והייתי בחתונות קל"ב. הייתי בחתונות ברבנות והייתי בחתונות שבהן ישבתי רק עם נשים ובכולן נהנייתי! יש משהו באירוע הזה שפשוט עושה לי את זה.

הפקת אירועים זה מקצוע. זה מקצוע של מימוש חלומות. חלומות של ילדה שמתחפשת לכלה בפורים. חלומות של נערה שעומדת מול הראי ומדמיינת את שמלת הכלה המקסימה שלה. חלומות של האשה שחולמת על איש, ילדים ובית. האם הילד לא חולם על זה? – אני בטוחה שגם הבנים חולמים, אך לא מקובל לדבר על זה…

בחברת קרין מוסקונה המפיקה אירועי בוטיק – מחפשים את המיוחד. רוצים בטבע? – יש! ביום שישי? – נהדר! בין כרמים? – ט"ו באב! עם לינה? – הצימרים כבר מוזמנים! חופה לחוד, מסיבה לחוד? – אפשר! לכל אחד ואחת יש את החלומות שלהם ואותם יש להגשים.

כן, חלומות צריך להגשים – וכל חלום צריך להפוך למציאות. את החלום צריך לפרוט לצעדים מעשיים: קייטרינג – המבחר עצום ומתוכו יש לבחור את הטעים והמתאים. צלמים – הרגילים, האמנותיים והלהיט האחרון – מגנטים. מוסיקה – צריך שגם להורים יהיו כמה שירים מוכרים. חברת הפקת אירועים דואגת לכל הפרטים הקטנים. הפרטים הקטנים עושים את כל ההבדל בין הרגיל והמיוחד.

מלבד איחולי מזל-טוב וברכות לאושר, שמחה, תשוקה, כבוד ובריאות טובה – אאחל לזוג המאושר רוגע! תהנו מהחתונה שלכם. תהנו מהתהליך, תהנו בהמשך והעיקר תאהבו הרבה!

Bookmark and Share