קפה טעים לאורך כל שעות היום

קפה טעים לאורך כל שעות היום

קפה נחשב לאחד המשקאות הפופולאריים ביותר וכמעט בכל מקום בעולם מתחילים איתו את הבוקר. בין אם זה נס קפה, קפה שחור או כל סוג אחר של קפה, הטעם והארומה המשובחים שלו הופכים אותו למשקה שקשה לוותר עליו. בשנים האחרונות אפשר גם למצוא קפה בריא, הכולל תוספים מיוחדים, העוזרים לשמור על גופנו, כמו סיבים תזונתיים למשל ועוד. את הקפה הזה אפשר לשלב לצד מאפים ומנות נוספות, שיחד יוצרים את הארוחה המושלמת.

מתחילים את היום עם קפה טעים

את הבוקר שלנו אנו נוהגים להתחיל בשתייתקפה נמס או כל קפה אחר. רבים ממהרים בשעות אלו למקום העבודה ומסתפקים בחצי כוס של קפה בריא. מי שיש לו זמן בשעות הבוקר, יכול לשלב, לצד הקפה, גם ארוחת בוקר טובה, כמו סלט ירקות קצוץ וטרי, גבינות למיניהן, מאפים טובים ועוד. מי שמגיע לעבודה, שותה כוס קפה נוספת, בדרך כלל, ורק אחר כך מתיישב ועובד. בהמשך עושים כמה הפסקות של נס קפה או קפה אחר, שבדרך כלל מעוררות ומוסיפות לנו אנרגיה בשעות העייפות.

מקנחים את ארוחת הצהריים בכוס קפה

כשמגיעה שעת הצהריים, מסתפקים באוכל מהיר אם נמצאים במקום העבודה או בארוחה כבדה יותר, אם נמצאים בבית או במסעדה. בדרך כלל מקנחים גם בכוס קפה ובתוספת של מנת מתוקה כלשהי. השילוב שבין קפה בריא או קפה אחר יחד עם הקינוח המתוק הופך את כל הארוחה לטעימה עוד יותר ומשאיר טעם של עוד. זהו פינוק אמיתי וגם הזדמנות לפסק זמן של כייף ושקט. אפשר לשתות את כוס הקפה של הקינוח מול הים, בחצר של הבית או בבית קפה טוב. בימים חמים, אפשר לבחור בקפה קר עם גלידה, למשל, הנחשב לקינוח בפני עצמו או בקפה קר במגוון של טעמים שונים.

קפה של אחר הצהריים

אין כמו נס קפה טוב לשעת אחר הצהריים. מול הטלוויזיה, במרפסת מול הנוף או יחד עם החברים הכי טובים, קפה של אחר הצהריים הוא קפה של טעמים נפלאים! מי שמתעורר משינה קלה של צהריים יכול לשתות קפה מעורר ומי שרוצה לנוח, יכול ליהנות מקפה חמים וטעמים. אפשר להגיש לצידו כמה פירות טובים או עוגת שוקולד או עוגת תפוחים חמה, שזה עתה יצאה מהתנור. חובבי המלוחים יוכלו לשלב גם חתיכת פשטידת גבינה או פטריות בצד או אולי מאפה עם ירקות וגבינות שונות.

Bookmark and Share