טיול בצפון- הנאה לכל המשפחה

טיול בצפון- הנאה לכל המשפחה

אמנם החורף השנה לא היה חורפי במוחד, אך עדיין מעט הגשמים שהיו יצרו את הלבלוב והפריחה האביביים. במיוחד בצפון יתן להנות מהרבה ירוק, פריחה רבה, מים שעדיין זורמים במרץ ומזג אויר נהדר שרק קורא לצאת החוצה. ניתן למצוא מגוון של אטרקציות בצפון המתאימות לכל המשפחה, גם עבור חובבי ההליכה ברגל וגם עבור אלה שמחפשים לבלות בטבע בילוי רגוע. ישנן גם אטרקציות בצפון לילדים שמלאות באקשן ופעילות.

להתקרב אל הטבע

הצפון מלא בטבע ובמיוחד בעונה זו של השנה הטבע נראה במיטבו. הצבעוניות היא רבה. ישנם עדיין שרידים מפריחת החורף האדומה והצהוב המאפיין את האביב כבר מתפרש על פני שטחים נרחבים כשבין כל הצבעים הללו עדין שולט הירוק. ישנם מסלולי טיול קלילים הטובים לכל המשפחה- ילדים קטנים ומבוגרים כאחד, כך שטיולים מסוג זה יכולים להיות בילוי לכל המשפחה, כולל המשפחה המורחבת. נחל דן למשל הוא מסלול אשר בחלקו מוצבים גשרי עץ מעל המים כך שגם הקטנים וגם המבוגרים יכולים להנות בו. אגמון החולה הוא אחת מאותן אטרקציות בצפון אשר האביב הוא עונת השיא בהן בשל הציפורים הרבות אשר עוצרות בו למנוחה הדרכן חזרה לאירופה. באגמון ניתן לבחור בין נסיעה ברכב  גולף, אופניים או עגלת מסתור המתקרבת אל השדות בהם שוכנות הציפורים.

טיול מהנה ומלא אתגרים

אם ילדיכם הם חדורי מרץ ואנרגיות כך שאתם מחפשים אטרקציות לילדים בצפון שיאפשרו להוציא את המרץ הרב, תוכלו למצוא שפע של אטרקציות כאלה. שיט בנהר הירדן, ולא בהכרח שיט רגוע אלא כזה שיאתגר ויפעיל את שרירי הידיים הוא אופציה חביבה. גם פארק אתגרי כפי שישנו באיילת השחר הוא מקום בו יוציאו הילדים את המרץ (קחו בחשבון שגם אתם…). יש בו קיר טיפוס, פארק חבלים, אומגה וגם פיינטבול ועוד מספר אטרקציות מהנות לכולם. כמובן שגם מסלול טיול מאתגר יותר כמו אחד הנחלים ברמת הגולן הוא דרך להוציא אנרגיות וגם לחוות את הטבע.

לראות מהיכן הכל מגיע

בימינו החקלאות כוללת ברובה גם פן תיירותי. בצפון בהחלט ניתן לראות זאת. בצפון ישנם יקבים רבים אשר בהם מרכזי מבקרים כמו בדלתון למשל. שם תוכלו לראות את תהליך ייצור היין החל מרגע בציר הענבים בכרם ועד הגיעו אל הבקבוק. כך גם במחלבות בהן ניתן לראות את ייצור הגבינות ולהתנסות בייצור גבינה בעצמכם, ייצור הדבש במכוורות הפזורות בגליל ועוד.

Bookmark and Share