כך תבחרי לך גיניקולוג מקצועי

כך תבחרי לך גיניקולוג מקצועי

נמצא אצלך ממצא ברחם במסגרת אולטרסאונד ואת מעוניינת לבצע היסטרוסקופיה לבירור נוסף ומעמיק יותר? מחפשת גיניקולוג מומחה, שיבצע את הבדיקה בעדינות, כך שתוכלי להרגיש נוח להגיע אליו לקליניקה? קבלי מספר טיפים לבחירה נכונה של הגיניקולוג שלך.

טיפים ועצות לבחירת גיניקולוג שייתן לך מענה מיטבי

  1. התייעצי עם חברותייך ובקשי מהן המלצה לגיניקולוג. רצוי לקבל המלצה ממספר חברות, כדי שתוכלי לערוך השוואה וליצור קשר עם הגיניקולוג שעליו קיבלת את חוות הדעת החמה ביותר. אם חברה או קרובת משפחה שאת סומכת עליה סיפרה לך דברים טובים על הגיניקולוג, את תחושי בטוחה להפקיד בידיו את גופך ולאפשר לו לבצע בדיקת היסטרוסקופיה, שהיא אומנם לא מאוד פולשנית, אך חשוב להיות במהלכה רגועה ונינוחה.
  2. בדקי את הניסיון של רופא הנשים ושאלי אותו כמה בדיקות כגון זו שעלייך לעבור הוא כבר ביצע. את וודאי לא תרצי להיות המטופלת הראשונה שלה הוא מבצע את הבדיקה, ותהיי הרבה יותר שלווה לדעת, שהגיניקולוג אליו את מיועדת להגיע ביצע כבר אינספור בדיקות כאלה.
  3. חשבי לטווח ארוך, ובדקי שהגיניקולוג מבצע גם היסטרוסקופיה ניתוחית. במידה ויתגלה שהממצא שאותר ברחמך מצריך כריתה או סילוק, אין סיבה שתמצאי את עצמך מחפשת גיניקולוג אחר, רק מכיוון שהרופא אליו הגעת אינו מבצע היסטרוסקופיה ניתוחית, שהיא ההליך באמצעותו ניתן לכרות את השרירן או הפוליפ הבעייתיים.
  4. גיניקולוג, כמו כל איש טיפול, צריך להיות נעים, קשוב, מרגיע ומסביר פנים. לפני שאת מתעתדת להגיע אליו לקליניקה, רצוי להרים אליו טלפון ולקיים איתו שיחה ראשונית. גם אם הוא מאוד עסוק וייקח לך זמן להשיגו, אל תתייאשי וחכי לשיחת הטלפון עימו, כי היא תספק לך פרטי מידע רבים, שיאפשרו לך להחליט האם הגעת אל הדמות המקצועית הנכונה עבורך.
  5. רצוי לבדוק אם לגיניקולוג שבחרת לך יש אתר אינטרנט. באמצעות אתר אינטרנט תוכלי להשיג פרטי מידע רבים ומועילים, כמו המלצות של מטופלות נוספות של הרופא, תמונות של הקליניקה שלו ופרטים נוספים על עברו המקצועי ומידת הוותק שלו. בגדול, אתר אינטרנט של בעל מקצוע, יהא התחום בו הוא עוסק ככל שיהיה, אמור לשקף את אופי הפעילות שלו ולרמז על מידת המקצועיות שלו. אם האתר ירשים אותך וייראה רציני, כנראה שגם הגיניקולוג שמצאת יטפל בך כראוי.

בחירה לכל החיים

נשים נוהגות לומר, שגיניקולוג לא מחליפים, כך שאם תקדישי זמן לבחירת הגיניקולוג שיבצע את הבדיקה לה את מחכה, תחסכי לעצמך חיפושים מיותרים בהמשך, כאשר תזדקקי לשירות שלו שנית.

Bookmark and Share