לא נכנעים לשנים

ישנם מספר דברים אשר כל אחד ואחת מאיתנו מפללים עבורם. אחד מדברים אלו היא עצירת תופעות הזקנה ושמירת גופנו ושיערנו כשם שהיו בגיל 20, ללא קמטים וללא כתמים. בצער רב, עדיין לא נמצאה תרופת הפלא או מתג העצירת הזמן, אך כן קיימים מספר טיפולי אנטי אייג'ינג אשר ידאגו להסב מראה צעיר יותר ולשמר את השנים.                                                                                                                                

תופעה נוספת מדאיגה במיוחד בקרב הנשים היא נשירת שיער אצל נשים. נשירת השיער הינה תופעה ה "שמורה" בקרב המין הגברי כאשר למעשה תופעה זו אינה פוסחת גם על חלק מהנשים. בכדי למגר את התופעה ולנסות לשמר את מצב השיער על הראש, יש לפנות לטיפול באופן מיידי אצל המתמחים בכך. חשוב לציין כי לא מדובר בתופעה נדירה ולמעשה נשים רבות סובלות מתופעה מדאיגה זו.

קצת על טיפולי אנטי אייג'ינג

טיפולי האנטי אייג'יניג מותאמים לכל מטופל באופן אישי ומורכבים משילוב של תוספי תזונה, שיטות אימון ייחודיות ושימוש בתכשירים רפואיים. שילוב כל אלו, הוא זה שעושה את ההבדל ויכול להעניק לכל אחד ואחת מאיתנו את היכולת להראות צעיר יותר וכפועל יוצא להרגיש צעיר יותר. למעשה, טיפולים אלו מראים תוצאות באופן דיי מיידי וכל מטופל יחוש בהם באופן דרמטי הן אישית והן על ידי החברה הסובבת אותו.

קצת על נשירת שיער אצל נשים

קיימות מספר סיבות ידועות לנשירת שיער, בין היתר:

  • נשירה לאחר גיל המעבר
  • נשירה בעקבות גורמי תחלואה
  • נשירה גברית ("אלופציה אנדרוגנטה")
  • נשירה עקב סבוראיק דרמטיטיס
  • נשירה בעקבות לחץ רגשי
  • נשירת בעקבות חוסרים תזונתי כלשהו
  • נשירה בעקבות הפרעות הורמונאליות שונות בקרב נשים צעירות

הפעולה הראשונה אותה יבצע כל מטפל בתחום, יהיה אבחון הסיבה לנשירת השיער ואז התאמת הטיפול הנכון. חשיבות האבחון הנכון היא קריטית שכן היא זו שתתווה את הטיפול.

דרכי טיפול

לכל בעיה או תופעה קיים טיפול מותאם, ספציפי וייעודי, כך גם חל על בני אדם, שכן טיפול אחד עלול להתאים לאחד אך לא אחר. על כן, חשוב מאוד לגשת לייעוץ וטיפול אצל מומחה ולדעת כיצד יש לפעול. טיפול בתופעת נשירת שיער אצל נשים: הטיפול בתופעה זו מורכב מאבחון והתאמת הטיפול הנכון, בניגוד לדעה או המחשבה הרווחת, טיפול לנשירה אצל נשים שונה מאוד מטיפול בגברים.
טיפולי אנטי אייג'ינג הינם טיפולים ארוכי טווח ובעלי השפעה מיידית וניכרת. בכדי להגיע לתוצאה המיוחלת יש להתמיד והישמע להוראות המטפל.

Bookmark and Share