השתלת שיניים ביום אחד – אפשרי?

השתלת שיניים ביום אחד – אפשרי?

תחום רפואת השיניים נחשב לאחד התחומים המתקדמים כיום ואפשר למצוא בו מבחר רחב מאד של טיפולים, העוזרים להתמודד עם בעיות השיניים השונות. אחד החידושים בתחום הוא טיפול ייחודי של השתלת שיניים ביום אחד, הנקרא גם All in One. טיפול זה של השתלות שיניים ביום אחד מוצע על ידי רופאי שיניים המתמחים בכך, רופאים בעלי ניסיון ועם הכשרה מתאימה.                                                                                      

מה כולל במסגרתו הטיפול

טיפול השתלת שיניים ביום אחד, וכפי שניתן להסיק בשמו, כולל הליך ייחודי המאפשר להשתיל את השיניים ביום אחד, ומבלי למשוך את זה על פני תקופה ארוכה וכמה טיפולים. השתלות שיניים ביום אחד הינן חלק משיטה ייחודית שכבר קיימת למעלה מעשור וצוברת תאוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. טיפול זה שנחשב ייחודי מאד מאפשר להשתיל שיניים ללא פעולות מסובכות מדי ועל גבי כמה שתלים בודדים בלבד. במקום לעבור סדרה של טיפולים, המלווים בהחלמה ארוכה בדרך כלל, אפשר לעבור ב"מכה אחת" טיפול של השתלת שיניים ולהשיג תוצאות מצוינות.

השתלת שיניים ביום אחד כוללת השתלה של שתלים בזווית מסוימת, שעליהם ניתן יהיה להלביש את השיניים החדשות. במסגרת טיפול השתלת שיניים ביום אחד נעשה שימוש בארבעה שתלים במקומות מסוימים בפה ובברגי טיטניום מיוחדים. הליך זה מאפשר למטופל לשוב וליהנות ממראה בריא ויפה יותר של שיניים וגם מטיפול אחד בלבד. לא צריך להריס סינוסים או לעבור הליכים פולשניים מורכבים ומכאיבים מאד וניתן להתמודד עם ההליך הטיפולי בקלות רבה יותר, ובמיוחד כשסובלים מחרדות.

חשוב לזכור

מי שבוחר באפשרות של השתלות שיניים ביום אחד חשוב שיקפיד לפנות לרופא מומחה, בעל ניסיון בהליכים כאלה. טיפול כזה מצריך מיומנות ברמה גבוהה מאד וגם יכולת מקצועית רבה. הטיפול איננו מתאים לכל אחד ובכל מקרה, ולכן חשוב לפנות לרופא המתאים שיוכל להעריך את מצבו של המטופל ולאשר שאכן ניתן לבצע זאת. כדאי לזכור שמדובר בטיפול עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, העומדים על למעלה מ – 97 אחוזים. הסיבה לכך נעוצה במידת מקצועיותם של רופאי השיניים המתמחים בכך וכן גם בשיטת הטיפול עצמה, המוכיחה את עצמה שוב ושוב. מי שרוצה לעבור את הטיפול כדאי לו ללמוד מעט על האופן שבו הוא נעשה, על היתרונות ועל החסרונות שבטיפול וגם על רופאי השיניים, המציעים אותו. הטיפול המיוחד הזה של השתלת שיניים ביום אחד הוא טיפול מצוין שיכול לעזור לרבים. בחירתו של הרופא המטפל שיבצע זאת היא חשובה מאד וכדאי להקדיש לכך תשומת לב רבה.

Bookmark and Share