פיתוח אפליקציות מובייל

פיתוח אפליקציות מובייל

פיתוח אפליקציות מובייל מחייב מחשבה מעמיקה, תכנון מדויק, הכנה וגיבוש של תכנית שיווקית, גיוס משקיעים או אשראי, תכנון אפיקי שיווק ואסטרטגיה ועוד כמה פעילויות אחרות הנדרשות להשגת היעדים הרצויים, ובמילים אחרות לקבלת מוצר סלולארי טכנולוגי שמצליח לממש את מרב הפוטנציאל הגלום בו. פיתוח אפליקציות, בין אם לעסקים קיימים או למטרות הקמת עסק חדש, נחשב לאמצעי יעיל לשיווק ופיתוח עסקי. תהליך הפיתוח כולל בדיקת כדאיות הקונספט, אפיון טכנולוגי של המוצר, גיוס משקיעים ובניית תכנית עסקית.

על המהפכה של הטלפונים הסלולאריים

כל השלבים הנ"ל נעשים במקביל להערכת הפוטנציאל וההיתכנות העסקית במסגרת ההשקה השיווקית של האפליקציה. הטכנולוגיה המתקדמת אפשרה לטלפונים הסלולאריים להפוך למחשבים בגודל כף יד שמספקים למשתמש חוויית שימוש מקיפה הכוללת אינסוף אפשרויות ותכנים. תודות לכך, התחום של פיתוח אפליקציות סלולר הצליח לכבוש את השווקים העסקיים בצורה מיידית כמעט לאחר השקתו של הטלפון הסלולארי החכם הראשון במהלך 2007

העצמת חוויית השימוש בטלפונים חכמים

כיום לא מעט בתי תוכנה ומפתחי אפליקציות מפיצים מגוון רחב של תוכנות לצרכי העצמת חוויית השימוש בסמארטפונים, בין אם מדובר בתוכנות חינמיות או בכאלה המוצעות למכירה בחנויות וירטואליות בתמורה לסכום סמלי. השלב בו אנו נמצאים כיום מתאפיין במודעות גוברת לכל הנושא של הסחר האינטראקטיבי ובמגמת עלייה בקרב הגולשים שמעוניינים לבצע פעילות דיגיטאלית. ישנה עלייה חדה בחיפוש מידע והשוואות צרכניות הנעשים דרך מכשירי סלולר ניידים.

תחום המסחר הדיגיטלי

פיתוח אפליקציות מובייל הוא תחום מתבקש לאור העובדה שהצרכן הישראלי של היום כבר מזמן עבר למובייל ועושה שימוש רחב באמצעים לאיסוף מידע, מבצע השוואות מחירים בין כמה ספקים, בודק ובוחן חוות דעת של גולשים קודמים, נחשף להמלצותיהם של גולשים רבים אשר צרכו את סוג המוצר או השירות הדרוש לו. מידי חודש נרשמות במערכת אלפי חוות דעת וההיקפים רק ממשיכים לגדול בקצב מסחרר. מובייל הוא ללא שום צל של ספק המילה האחרונה בתחום המסחר הדיגיטלי.

קיימים שני אפיקים דרכם נחשפים הגולשים למובייל: מנועי חיפוש או הורדת אפליקציות טבעיות דרך אפ סטור.

 

 

Bookmark and Share