ריצוף פי וי סי – למה כדאי לכם לבחור בו

ריצוף פי וי סי – למה כדאי לכם לבחור בו

בשנים האחרונות אפשר למצוא בבתים רבים וגם במשרדים ריצוף פי וי סי. ריצוף מסוג זה עשוי מחומר פלסטי מיוחד בעל יתרונות רבים והוא מגיע בצורת גלילים, שאותם מדביקים ישירות אל הרצפה או בצורת אריחים בגדלים שונים. ריצוף פלסטי זה נחשב לפופולארי מאד ולו בזכות תכונותיו השונות, ההופכות אותו לכזה. הנה כמה מהמרכזיות שבהן:               

  • עמיד וחזק – ריצוף פי וי סי הוא ריצוף בעל רמת עמידות גבוהה מאד. אפשר להתקין אותו בכל מקום שבו ישנה תעבורה רבה של אנשים וליהנות ממנו לאורח זמן. בשל החומר הפלסטי המיוחד שממנו הוא עשוי הוא מסוגל להתמודד עם תנאים לא קלים ולכן יכול להתאים לכל מקום כמעט, ולא רק לבתים פרטיים. הוא עומד בלחצים בעוצמות שונות, והוא מחזיק מעמד שנים רבות.
  • מוצע במגוון רחב של סגנונות – מי שמחפש ריצוף פלסטי, יוכל למצוא כיום מגוון רחב מאד של דוגמאות, המוצעות בחנויות השונות. ריצוף פי וי סי יכול לשמש חללים מודרניים מאד ומושקעים מאד וגם יכול לשמש חדרים בבית, שצנועים יותר בעיצובם. ריצוף פי וי סי יכול להתאים לאולמות ריקוד מפוארים וגם למרכזי קניות, שבהם מסתובבים אנשים רבים. הוא יכול לשוות למרחב כולו אווירה מיוחדת וגם להציע לה מראה שלא ניתן לקבל באמצעות סוג ריצוף אחר.
  • קל להתקין אותו – אחד מיתרונותיו הבולטים של ריצוף פלסטי זה היא ההתקנה הפשוטה והמהירה שלו, ובמיוחד בהשוואה לסוגי הריצוף האחרים. גם במקרים בהם ישנה בעיה בחלק מהריצוף, קל מאד להחליף את החלק המדובר ואין צורך להחליף את כל הריצוף. ניתן להשיג כיום את הריצוף בגלילים קטנים ובכמויות קטנות, בהתאם לצורך. לא צריך לקנות כמות גדולה ואפשר לרכוש אך ורק את הכמות שלה זקוקים כדי להחליף את החלק שנהרס או ניזוק.
  • תחזוקה פשוטה – תחזוקתו של ריצוף פלסטי היא פשוטה מאד ולא מצריכה התנהלות מיוחדת מדי. מכיוון שהוא עמיד מאד קל מאד לנקות אותו והוא גם היגייני מאד. הוא כולל חומר אנטי בקטריאלי מיוחד ולכן יכול להתאים לבתים פרטיים. העובדה שאין חריצים בין אריח לאריח מונעת את היווצרותן של בקטריות מזיקות ושל לכלוך והופכת את תהליך הניקוי של הריצוף למהיר ופשוט מאד.

אין ספק שמדובר בפתרון מצוין שיכול להתאים לרבים. ריצוף פי וי סי הוא אלמנט דקורטיבי בפני עצמו אך גם פתרון ריצוף יעיל ונוח מאד. אפשר ליצור איתו מראה שונה במרחב והוא יכול להתאים לכל מקום.

Bookmark and Share