3 ארוחות ביום ופעילות גופנית – לשמור על אורח חיים בריא ונכון יותר

אם מצאתם את עצמכם עם משקל עודף, או סובלים מבעיות בריאות שונות, ייתכן שהסיבה לכך, או לכל הפחות, אחת הסיבות לכך, היא תפריט לא נכון שאותו אתם משלבים ביום יום שלכם. למזון שאנו צורכים ישנה חשיבות רבה מאד במסגרת השמירה על הבריאות והיא חלק בלתי נפרד מאורח חיים בריא. לצד כל זה גם לפעילות הגופנית חשיבות רבה לא פחות וכדאי לשלבה לצד התפריט המאוזן הבריא. בין אם בשנות העשרים לחייכם או אולי בשנות השישים, זה הזמן לאמץ אורח חיים בריא ונכון יותר בעזרת פעילות גופנית ותפריט הכולל 3 ארוחות עשירות ובריאות.

ארוחות בריאות ועשירות ברכיבים תזונתיים שונים

כדי לשמור על אורח חיים בריא ונכון יותר, חשוב לשלב בו 3 ארוחות ביום וגם פעילות גופנית. כשעסוקים בעניינים יותר במהלך היום, נוטים לדלג על ארוחות ולכן, פעמים רבות, מגיעים בשעות הערב חזרה הביתה רעבים, עובדה המובילה לנשנושים מיותרים ובעיקר לאכילה לא מאוזנת ולא בריאה. הפקדה על 3 ארוחות בכל יום, ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב, עושה את כל ההבדל ושומרת על רמת סוכר מאוזנות ומספקת את האנרגיה החשובה לבריאותנו. שילוב של וויטמינים, מינרלים וגם סיבים תזונתיים בארוחות אלה יכול לסייע לשמור על הבריאות וגם על המשקל. שתיית קפה באלאנס, למשל, לאחר הארוחה, קפה העשיר בסיבים תזונתיים, תורמת לתחושת השבוע שלנו ולכן מונעת נשנושים מיותרים. שילוב של מזונות כמו פירות וירקות וגם דגנים בארוחה, יכול לעזור לא מעט.

פעילות גופנית סדירה, לפחות 3 פעמים בשבוע

מלבד ארוחות בריאות ועשירות, חשוב גם לשלב פעילות גופנית. בין אם מדובר בפעילות בחדר הכושר או הליכה בחוץ, כל פעילות גופנית היא חשובה ותורמת לתחושה האישית ולתהליכים שונים בגוף. אם אתם מתחילים את היום שלכם בחצי שעה של פעילות בחדר הכושר ומקנחים את הפעילות הזו בארוחת בוקר טובה ובשתייה של קפה באלאנס, תוכלו להמשיך לעבודה ולחוש שבעים יותר. שובע זה יעזור לכם להחזיק מעמד במשך זמן רב מבלי שתחפשו חטיפים או נשנושים מיותרים. שתיית קפה באלאנס לאחר ארוחת הצהריים יכולה גם היא לתרום לתחושת השבוע שלכם ולמנוע ממכם לחפש חטיפים שונים, שרבים נוטים לחפש לאחר ארוחת הצהריים.

שלוש ארוחות ביום, פעילות גופנית סדירה מספר פעמים בשבוע וגם מנוחה מפעם לפעם, כל אלה הם חלק בלתי נפרד מאורח חיים בריא ונכון ומומלץ להוציא זאת לפועל מוקדם ככל האפשר.

Bookmark and Share